![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi_McPdnUcUYbM12E365roH4jDnNxIuRiV0TYTIIaam4W4xUxmDgYYMYqeuTs6081KKaSjGR5XkHrI4snQCbwpW5L8H0MnYYbjpwFBo_1k2N6ITmp0mEPujlJZJGD4fUOOhxSATlNvR_c57/w306-h400/8.+%2527BAKXO%25CE%25A3%2527+1991+oil+on+linen+117X146cm.jpg) |
"Bάκχος" 1991, ελαιογραφία σε λινό, 117x146cm |
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEglKwROu3VPGnNFv7Ji8YHEKPqwPQbb7l_z3LJ4JLwckupgg1V13BDfX5IMdLvPxG2FUl6VmaheXlluMIyOnf0WHsriE4q4zqDIa125FqlqsoeaahyphenhyphenDmALO_ZSCerFXeC3jn9tbeTuXmEUs/w306-h400/6.+%2527%25CE%25A7%25CE%259F%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%259A%25CE%259F+%25CE%2591%2527+1991+oil+on+linen+117X147cm+%25282%2529.jpg) |
"Χορικό Α" 1991, ελαιογραφία σε λινό, 117x147cm, Συλλογή Πινακοθήκης Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών |
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj5OEVKuMCHOjVyht128nujLsE3hR1OFo4pKRdOxXrVZekRlw_TgLsT3ztV4x6rwOGaOtCSkZgPhQsoNTTvLPMWuONEFhvZL9OZEFBR53iksAI11ivbK2n4lGkXqviEEXf3vtiHLilppCuU/w314-h400/9.+%2527%25CE%259C%25CE%2591%25CE%2598%25CE%2597%25CE%259C%25CE%2591+%25CE%2591%25CE%259D%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%259F%25CE%259C%25CE%2599%25CE%2591%25CE%25A3%2527+1992+oil+on+linen+107X137cm.jpg) |
"Μάθημα Ανατομίας" 1992, ελαιογραφία σε λινό, 100x130cm |
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhqzR7sg4v8Yizps03lZSFgpzioAvwqFDG6VL1U0Jo9ixz3crLO539KMXE5gFwjw0V1iOxN2ToE1U1ujgBc08jJG4uVcYbpVzSBMEWXPXPO72U0DLaT9lhcjc8Je9W9emb1RBENV_ggIDYq/w400-h275/20.+%2527%25CE%25A3%25CE%259F%25CE%259D%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2591+%25CE%25A4%25CE%259F%25CE%25A5+%25CE%25A3%25CE%2595%25CE%259B%25CE%2597%25CE%259D%25CE%259F%25CE%25A6%25CE%25A9%25CE%25A4%25CE%259F%25CE%25A3%2527+1994+oil+on+linen+150X105cm.jpg) |
"Σονάτα του Σεληνόφωτος" 1994, ελαιογραφία σε λινό, 150x105cm |
Ένας ιδιότυπος εκλεκτισμός που συνδυάζει χαρακτηριστικά αφηρημένου εξπρεσιονισμού, λυρικής και γεωμετρικής αφαίρεσης με αναφορές στην ανθρώπινη μορφή, συνήθως με πιστή ή και παραλλαγμένη, μεταφορά σε μικρογραφία τμημάτων από κορυφαία έργα της ιστορίας της τέχνης, διαμορφώνει ένα μανιερισμό που νοείται μέσα στο πλαίσιο των μεταμοντερνιστικών τάσεων.
Κάτια Κιλεσοπούλου, Ιστορικός της Τέχνης, 2000